رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دادستان کرمان: شناسایی و دستگیری لیدرهای اغتشاشات اخیر در دستور کار قرار دارد/ با هیچ شخص و گروهی مماشات نخواهد شد

17:23 - 09 آبان 1401
کد خبر: ۴۴۹۶۲۱۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: رصد، شناسایی و دستگیری عوامل اصلی اغتشاشات اخیر در استان در دستور کار دستگاه قرار دارد و در این رابطه با هیچ شخص و گروهی مماشات نخواهد شد.

خبرگزاری میزان - مهدی بخشی در حاشیه مراسم تشییع نوجوان شهید، علی اصغر لری گویینی که در حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) مظلومانه به شهادت رسید، اظهارکرد: خون این شهیدان قطعا موجب تنومند شدن درخت انقلاب و اتحاد بیشتر مردم خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکزاستان کرمان، اعلام کرد: یکی از درخواست‌ها و انتظارات به حق مردم بویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران این است که عوامل و مسببان اغتشاشات اخیر شناسایی، دستگیر و متناسب با جرمشان مجازات شوند.

بخشی به تمامی افرادی که در ناامنی‌های اخیرعامدانه موجب اغتشاش شده و اعمال آ‌نها نارضایتی مردم را همراه داشته است، هشدار داد: در آینده نزدیک این افراد محاکمه و مجازات خواهند شد.

وی با بیان اینکه  نظام و دستگاه‌های مسئول در طول این مدت نهایت خویشتنداری را به خرج دادند تا صفوف معترضان از اغتشاشگران کاملاً جدا و متمایز شود، خاطرنشان کرد: در حفظ امنیت خصوصا پس از حاثه دلخراش حرم مطهر شاهچراغ(ع) با هیچ شخص و گروهی  مماشات نخواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان اعلام کرد: در آینده نزدیک اقدامات انجام شده در این خصوص از طریق روابط عمومی دادگستری مرکز استان به سمع و نظر مردم شریف و ولایتمدار استان کرمان خواهد رسید.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *